Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018
Σχετική εικόνα
 Κάθομαι ένα πρωινό απολαμβάνοντας το ραχάτι των ημερών και ξαφνικά μου έρχεται μήνυμα στο κινητό από τον Νίκο ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟ με το εξής κείμενο: " Η εμβληματική μορφή της ιστορίας του ΚΕΡΑΥΝΟΥ σας κάνει την τιμή να σας υπογράψει τα νέα ημερολόγια της ομάδας μας ". 
 Πρώτη σκέψη " γιατί Θεέ μου τόσα χρόνια δεν του 'χεις βάλει λίγο μυαλό", δεύτερη κίνηση τον καλώ στο κινητό και ω' του θαύματος ο Νίκος είναι έξω από την πόρτα, ( γνωστός πασπαρτού) , έχοντας στα χέρια του το νέο ημερολόγιο της ομάδας και με ύφος χιλίων καρδιναλίων μου προτάσσει ένα λέγοντας μου " είμαι ή δεν είμαι η ζωντανή ιστορία της ομάδας, από τα δέκα τέσσερα μου που μπήκα στην ομάδα μέχρι σήμερα που έχω φθάσει πενήντα, δεν είμαι ο μοναδικός που κινείται ΜΕΣΑ στην ομάδα ?".
 Ε' αυτό δεν θα του το αρνηθώ και αφού τον χαλάρωσα από την υπερδιέγερση του ( άλλο ένα χαρακτηριστικό του), του ζήτησα να δω το ημερολόγιο, το οποίο είναι αφιερωμένο στα σαράντα χρόνια της Ομάδας του Χωριού μας.
 Φίλες και Φίλοι η έκδοση του ημερολογίου αυτού αγγίζει το τέλειο, αφού μέσα από τις σελίδες του "γυρίζει ο χρόνος πίσω και σελίδα σελίδα μου ξανάρχονται θύμισες από πρόσωπα και καταστάσεις".

 Δυστυχώς κάποιοι Φίλοι όπως ο Γιωργάκης ( Παλαιολογόπουλος ), ο Ανδρέας ( Παπανικολάου ), ο Θόδωρος ( Χρυσανθόπουλος ), ο Τάκης 
( Πίττας ), ο Μιχάλης ( Λιόλης )  δεν βρίσκονται ανάμεσα μας και αυτό από μόνο του είναι το γαμώτο....
 Στα επιμέρους, μέσα από τις φωτογραφίες αναδεικνύονται προσωπικότητες ποδοσφαιρικές μερικοί εκ των οποίων είχαν αγωνιστεί ακόμη και σε Εθνικές κατηγορίες, όπως ο Τ. Πίττας, ο Κ. Κουμπουρλής, ο Ν. Πολλάτος, ο Β. Τσόλακας, ο Χ. Πετρής , ο Β. Σπαθής, ο Γ. Παναγόπουλος, ο Α. Ψαλτάκης, με την αναφορά μου να δείχνει "να αδικεί" τους νεώτερους αλλά σε καμία δεν συμβαίνει αυτό, απλώς με την βουτιά στο παρελθόν πρέπει να μάθουμε την Ιστορία της Ομάδας στους Φίλους της, γιατί οι περισσότεροι εξ αυτών "έδεσαν" με τους ανθρώπους της ομάδας και μέχρι σήμερα διατηρούν δεσμούς.
 Αν μπω σε ονοματολογία ξεχωριστά σίγουρα όλο και κάποιον θα αφήσω παραπονούμενο κάτι το οποίο δεν επιθυμώ απλώς με την βοήθεια του Νίκου χωρίσαμε σε περιόδους της φωτογραφίες, ΝΑΙ Νίκο σε όλες βάση είσαι εσύ τρομάρα σου.
 Λοιπόν για αρχή έχουμε την εποχή που η ομάδα στηριζόταν σε "φαμίλιες" από το Χωριό, με γηγενείς παίκτες και με κάποιες προσθήκες Φίλων παικτών, είναι η εποχή που στο Χωριό τα πάντα κινούνται γύρω από την ομάδα για την ομάδα.
 Σιγά σιγά με την αποχώρηση των μεγαλύτερων έπαιρναν δειλά δειλά σειρά νέα παιδιά από το Χωριό καθώς και από τα γύρω βάζοντας την σφραγίδα του γι αυτό ο Νίκος ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ως προπονητής.
 Νίκο κάπου εδώ στις μέσα της δεκαετίας του 1990 σταματά και η παρουσία σου ως ποδοσφαιριστής, ναι μωρέ δεν έφυγες έμεινες κοντά στην ομάδα, είτε ως προπονητής είτε ως παράγοντας μέχρι σήμερα και αρχίζει πρέπει να αναγνωρίσουμε η εποχή του Ηρακλή ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ο οποίος είχε την τύχη είτε ως αρχηγός της ομάδας είτε ως Γενικός Αρχηγός να ζήσει την απόλυτη ηδονή σηκώνοντας ΟΛΕΣ τις κούπες των διοργανώσεων της ΕΠΣ Αχαΐας.
 Νίκο σε αυτό το μικρό αφιέρωμα θα ήταν άδικο να μην αποδώσουμε τα εύσημα σε όλες τις Διοικήσεις της ομάδας, τα μέλη των οποίων έδιναν ΠΑΝΤΑ το κάτι παραπάνω σε όλα τα επίπεδα.
 Νίκο επίτρεψε μου όμως προσωπικά να αποδώσω ιδιαίτερα εύσημα στον Γιώργο ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ, τον άνθρωπο που στο σπίτι του στην οδό Θεσσαλονίκης στην Πάτρα έστησε το στρατηγείο για να υλοποιηθεί η τρέλα για την δημιουργία της ομάδας και ο οποίος υπηρέτησε την ομάδα από όλα τα πόστα.
 Επίσης στο μίνι αυτό αφιέρωμα θέλω να αποδώσω τα εύσημα στον Γιώργο ΠΕΠΠΑ, στον άνθρωπο που κατά την κρίση μου "χρωστάμε" την συνέχιση της ομάδας στον χρόνο, Νίκο εσύ και λίγοι ακόμη μπορούν να αποκρυπτογραφήσουν το μήνυμα αυτό.

 ΚΕΡΑΥΝΕ μας, παικταράδες μας, προπονητές μας, Διοίκηση Φίλες και Φίλοι ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ, με υγεία και ευτυχία και στα εκατό.

 Νίκο σε βαρέθηκα μετά από χρόνια οι αρχαιολόγοι θα βρουν το συλλεκτικό ημερολόγιο της ομάδας με την ιδιόχειρη υπογραφή σου και .... 

Popular Posts

Από το Blogger.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *