Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, παπούτσια και υπαίθριες δραστηριότητες

 Φίλες και Φίλοι, τέσσερις αγωνιστικές απομένουν για την λήξη του "πρώτου" γύρου του πρωταθλήματος με την ομάδα μας αύριο το απόγευμα στις 15 : 30 ( νέα ώρα έναρξης ) να υποδέχεται τον νεανικό ΔΑΒΟΥΡΛΗ.
 Αγώνας άνευ σημασίας επί της ουσίας για τους λόγους που έχω αναφέρει αναλυτικά σε παρελθόντες αναρτήσεις μου.
 Αγώνας όμως στην δική μου λογική εφαλτήριο για τους αγώνες που έπονται, εν αρχή με αντιπάλους που θέλουν να "αμφισβητήσουν" το κυνήγι του απόλυτου των βαθμών για την είσοδο μας στα playoff ( Άρης και Πάτραι ) αλλά και αυτών καθ αυτών του νέου πρωταθλήματος.
 Εδώ στην δική μου πάντα λογική "μπαίνει" ο Κώστας ΤΣΙΠΙΑΝΙΤΗΣ και αρχίζει το παιχνίδι... 

 Από τον νικηφόρο αγώνα με την Θύελλα Αιγίου και μετά ο προπονητής μας είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει μέσα από τους αγώνες την ποιότητα του συνόλου δίνοντας χρόνο και χώρο, είχε την δυνατότητα να δοκιμάσει θέσεις και σχήματα, είχε την άνεση να αποφορτίσει κάποιους παίκτες και αυτό είναι το θετικό πρόσημο στη δουλειά του χωρίς σε καμία των περιπτώσεων να παρεκκλίνει η ομάδα τόσο στην απόδοση της όσο και στην περισυλλογή βαθμών.
 Τον αυριανό αγώνα  είμαι πεπεισμένος ότι ο Κώστας τον έχει κατατάξει σε αυτούς ως prova generale και αναμένω σιγά σιγά να "ρίξει τα βαριά χαρτιά" στην αρένα, από αυτά τα οποία γνωρίζει ότι "θα του καθαρίσουν την μπουγάδα" για να έχει τα χέρια του ελεύθερα, ούτως ειπείν γρήγορα γκολ για να δει πέρα στις μικρές λεπτομέρειες, οι οποίες στα επόμενα ματς θα κάνουν τη διαφορά.
 Κλείνοντας θα σας καταθέσω το εκφρασμένο μου παράπονο προς τον φίλο Κώστα για να τον "εκθέσω" δημοσίως και περικλείεται σε μία λεξούλα "τριάδα" ........

         

Popular Posts

Από το Blogger.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *