Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Εικοστή δεύτερη αγωνιστική αύριο και στις 16:00 ( νέα ώρα έναρξης) στο ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ θα φιλοξενήσουμε την "έκπληξη του πρωταθλήματος" την ΘΥΕΛΛΑ ΑΙΓΙΟΥ, μια ομάδα που τηρουμένων των αναλογιών ( πρωτάρα στην κατηγορία - ομάδα ακαδημίας) έχει πραγματοποιήσει πορεία "πρωταθλητισμού" και βρίσκεται στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα. 
Η δική μας η ομάδα από την άλλη θέλει να σπάσει το ρόδι στην έδρα μας, αφού αγνοείται η νίκη στην έδρα μας από τον Δεκέμβρη του 2014.
 Εκτός από την σημειολογική έννοια η νίκη κρίνεται επιβεβλημένη από την στιγμή που η διαφορά από την δεύτερη Θύελλα Πατρών έχει "κλείσει" λίαν επικινδύνως και σε συνάρτηση με το αγωνιστικό πρόγραμμα από αύριο κιόλας θα πρέπει να μην χαθεί άλλος βαθμός στην έδρα μας.
 Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει να αποδείξουμε άμεσα ποιος είναι το αφεντικό του αγώνα και τηρουμένων των αριθμών των δύο ομάδων το σκορ σίγουρα θα  καταγραφεί ως over.
 Στον αυριανό αγώνα η ομάδα μας θα ενισχυθεί με τον Χρήστο Νάτση και η πιθανή ενδεκάδα θα αποτελείται από τους:
Χάχαλη - Παναγόπουλο - Ζαφειρόπουλο - Βετούλα - Καραχάλιο - Μηλάτο - Μικελάτο - Αγγελόπουλο - Μπινιέρη - Νάτση - Παπαζαφείρη.
 Ενδεκάδα πολύ προβλέψιμη, ούτως ειπείν όλοι πλέον οι αντίπαλοι με ευκολία καταστρώνουν τα πλάνα τους ανάλογα για την διαχείριση του αγώνα.
 Δυστυχώς λείπει η πείρα του Ζαφειρόπουλου από το κέντρο ή ακόμη και του Βετούλα, ο Καραχανίδης δικαιούται να πάρει την ευκαιρία του στην επίθεση, όλα αυτά  όμως είναι στην διακριτική ευχέρεια του προπονητή.
Οι αριθμοί των δύο ομάδων:
ΘΥΕΛΛΑ ΑΙΓΙΟΥ:
Θέση: - Βαθμοί: 38 / 12 νίκες - 7 ήττες - 2 ισοπαλίες
Γκολ υπέρ: 41 ( 1,95 μ.ο.) - Γκολ κατά: 30 ( 1,43 μ.ο.)
ΚΕΡΑΥΝΟΣ:
Θέση: - Βαθμοί: 53 / 17 νίκες - 2 ήττες - 2 ισοπαλίες
Γκολ υπέρ: 44 ( 2,09 μ.ο.) - Γκολ κατά: 10 ( 0,47 μ.ο.)
                         Αποτέλεσμα πρώτου γύρου:
                     Θύελλα Αιγίου Vs ΚΕΡΑΥΝΟΣ: 1 - 5

 ΥΓ1: Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη από τις Φίλες και τους Φίλους που ενημερώνονται για την ομάδα από το blog μου για την κατάχρηση καθαρά επί προσωπικού,  αλλά κρίνω επιβεβλημένο να καταγράψω την γνώμη μου δημόσια, όπως άλλωστε πράττω εδώ και πέντε χρόνια από αυτό το βήμα και θα αναφερθώ στον προπονητή της ομάδας μας σε πρώτο πρόσωπο.
 Κύριε προπονητή της ομάδας ΜΑΣ σου εφιστώ την προσοχή (για τελευταία φορά) να ασχοληθείς αποκλειστικά γι  αυτό που σε πληρώνουΜΕ και μάλιστα αδρά για τις μέρες που ζούμε και ας αφήσεις κατά μέρους τα καουμποιλίκια, γιατί ΕΣΥ και κάθε ΕΣΥ είσαι περαστικός και αναλώσιμος από την ομάδα ΜΑΣ, ενώ  ΕΓΩ  θα είμαι ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. 
  Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ είναι μέρος της υπόστασης ΜΟΥ μέσα στο Χωρίο ΜΟΥ, είναι "ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ" και κανένας περαστικός με αερολογίες δεν θα με διώξει από ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. 
 Άλλοθι για τις δικές ΣΟΥ ανασφάλειες δεν θα ΣΟΥ δώσω, ΕΓΩ δεν έχω μάθει να κρύβομαι θα δηλώνω ΠΑΡΩΝ οπουδήποτε και αν βρίσκεται ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ.
 Κύριε προπονητή  ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία είναι νοοτροπία και εσύ έχεις προ πολλού, με ευθύνη της Διοίκησης κάτι το οποίο έχω επισημάνει, δείξει αυτά τα συμπτώματα, εμένα όμως δεν μπορείς να με ξεγελάσεις γιατί έχω και γνώμη και κρίση, πόσο μάλλον για την ομάδα ΜΟΥ.
 Αυτά τα ολίγα, ευελπιστώ να μην χρειαστεί να ξανά αναφερθώ σε σένα για εξωαγωνιστικά και για την πιστή αντιγραφή:
                              ΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
                               τ. Πρόεδρος ΚΕΡΑΥΝΟΥ

Popular Posts

Από το Blogger.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *